[ad_1]

مدارس برای تسهیل تعامل اجتماعی مورد نیاز دانش آموزان تلاش زیادی می کنند

احتمالاً دهه ها طول خواهد کشید برای مشاهده و درک تأثیرات کامل آموزش از راه دور بر روی کودکان ، اما مطالعات در حال انجام است: در فوریه ، SickKids نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد که از بیش از 1000 والدین و نزدیک به 360 جوان پرسید که آیا همه گیری بیماری روانی آنها را بدتر کرده است – و اگر اگر چگونه یافته های آنها نگران کننده بود ، اما شگفت آور نبود: از شش حوزه-افسردگی ، اضطراب ، تحریک پذیری ، محدوده توجه ، بیش فعالی و وسواس/اجبار-بیش از 70 درصد از کودکان مدرسه ای حداقل یک مورد را گزارش کردند. برخی از کارشناسان پیش بینی می کنند که بیش از 50 درصد از کودکان در دوران COVID معیارهای یک اختلال سلامت روانی را برآورده می کنند.

به استثناهای نادر ، به عنوان مثال کودکی که مشکلات حسی دارد یا کودکی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است ، متخصصان این حوزه معتقدند که آموزش از راه دور طولانی مدت برای سلامت روانی کودکان بسیار مضر است. دکتر Kieran Bure ، روانشناس کودک در دارتموث ، NS می گوید: “ما در این استان و خارج از آن دچار بحران سلامت روان هستیم. ما معمولاً سالانه 1200 تا 1400 مورد مراجعه می کنیم. [This year,] ما از ژوئن 2020 3200 نفر داشتیم. همانطور که انتظار می رفت ، میزان خالص اضطراب ، افسردگی و حتی اختلالات خوردن بیشتر از قبل است.

اما حتی کودکانی که به طور رسمی تشخیص داده نشده اند ، قبلاً تحت تأثیر ویروس کووید قرار خواهند گرفت و مدارس برای تسهیل تعاملات اجتماعی مورد نیاز دانش آموزان تلاش زیادی می کنند. آموزش پارک پارک میزبان فعالیتهای مجازی زیادی مانند کلاسهای آشپزی ، اتاقهای فرار ، حکاکی کدو و روزهای بازی بوده است. آکادمی Blyth یوگا ، کلاسهای هنری ، کلاسهای مدیتیشن و شکار رفتگان ارائه داد.

در کالج ترینیتی ، دانش آموزان از “حلقه مراقبت” اختصاصی استفاده می کنند. کریستا کوک کوک ، مدیر راهنمایی و رفاه می گوید: “ما تعدادی از بزرگسالان – کارکنان خانه ، مشاوران تحصیلی ، مشاوران و مربیان همسالان – را برای ارتباط دانش آموزان با احساس دیده شدن و شنیده شدن ارائه می دهیم.” ترینیتی به جای اینکه منتظر بماند تا دانش آموزان تحت فشار به آنها برسند ، فعالیتی فعال انجام داد و ابتدا با او تماس گرفت. “ما مشتاقانه منتظر ارتباط با دانش آموزان به صورت جداگانه ، در گروه های کوچک و گروه های بزرگ و به عنوان یک کل جامعه هستیم.” علاوه بر همه باشگاه ها و تیم های معمول ، ترینیتی برای تشویق انواع تعاملات ایجاد کرده است. کوککوک می گوید: “ما تمرینات مجازی داشتیم ، جلسات باشگاه کتاب ، بحث ها و مسائل بی اهمیت ، شب های فیلم و کافی نت ها.”

یادگیری از راه دور برای بچه ها آسان نبوده است ، اما آسترهای نقره ای وجود دارد. بیوره می گوید: “من هیچ پاسخ سریعی ندارم ، اما این واقعیت که ما در این مورد صحبت می کنیم و اولویت بندی سلامت روان است ، واقعاً چیز خوبی است.” در همین حال ، بچه ها به طور شگفت انگیزی انعطاف پذیر هستند – بیشتر از اکثر بزرگسالان. “بچه های ما بسیار خوب کار کرده اند ، همه چیز در نظر گرفته شده است ، و اکثر آنها به یکباره برگشت خواهند کرد.”

والدین چگونه می توانند کمک کنند؟

برخی از عادت های خوب برای تحمل بیشتر این بیماری همه گیر بر روی مغز حساس کودک شما.

فقط گوش کن: بهترین کاری که می توانید به عنوان والدین انجام دهید فقط گوش دادن است. بئوره می گوید: “صدای یک فرد کوچک باید به عنوان صدای یک فرد بزرگ تلقی شود.” اگر فرزند شما می گوید خسته ، استرس یا عصبانی است ، مهم است که احساسات او را معتبر بدانید.

خواب را در اولویت قرار دهید: بدون داشتن خواب خوب ، تقریباً غیرممکن است که به چیزهای خوب برسیم. بیوره می گوید: “شما خسته هستید ، خوب غذا نمی خورید و انرژی لازم برای ورزش ندارید.” یک روال معمول ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

این کامپیوتر را خاموش کنید: “حتی اگر این فقط یک پیاده روی در اطراف بلوک باشد ، بچه ها باید هر روز با برخی از تعاملات اجتماعی بیرون باشند.” اگر این بدان معناست که یک یا دو دقیقه هاکی بازی کنید ، همینطور باشد.



[ad_2]

منبع: green-sky.ir