مرغ های برفی که برای زمستان به سمت جنوب پرواز می کردند ، در رسانه های اجتماعی تبدیل به هدف واکنش شدید شده اند

“همه چیز در اینجا باز است. شما می توانید هر کاری انجام دهید – اما ما انتخاب نمی کنیم. ما تصمیم گرفتیم که به قوانینی پایبند باشیم که تمام تابستان را در کانادا زندگی می کردیم. “

لیو بعد از ظهر گرم فوریه در حوالی ققنوس برای بازی سافت بال بیرون می رود. بازیکنان باید ماسک بزنند ، در حالی که بازیکنان به اندازه کافی از بازیکنان دیگر ایستاده اند تا بتوانند ماسک خود را بردارند. صندلی ها خالی است همه باید روی صندلی چمن خود بنشینند. و خفاش های خودشان را بیاورند. 69 ساله از جنوب انتاریو می گوید: “من دونده نیستم ، اما هنوز هم می توانم در سن خودم سریع بدوم.” “من هم معمولاً در خانه بازی می کنم ، اما سال گذشته نه.”

همسر وی ، آیلین 69 ساله همچنان در دوچرخه سواری و ایروبیک در آب فعال است و هر دو بدون ترس از لیز خوردن روی یخ راه می روند.

آیلین و لیو در میان انبوه جمع شدن مرغ های برفی برای پرواز به جنوب در زمستان امسال بودند – در این حالت به معنای واقعی کلمه “پرواز” هستند. با بسته شدن مرز زمینی بین کانادا و ایالات متحده برای سفرهای غیر ضروری ، آنها مجبور شدند در 9مین زمستان جنوبی خود سوار هواپیما شوند. ماشین آنها برای ملاقات با آنها حمل شد.

بخوانید: کانادایی ها پس از دریافت اولین دوز واکسن COVID-19 چه کاری می توانند انجام دهند؟

انجمن Snowbird کانادا تخمین می زند که 70 درصد مسافران بالقوه امسال در خانه بمانند و کسانی که تقلب کرده اند با واکنش شدید در شبکه های اجتماعی هزینه ای را پرداخت کرده اند. این کار از زمانی شروع شد که چند متقاضی آفتاب از ناشنوایان شکایت داشتند که باید هنگام بازگشت قرنطینه شوند: منتقدان جمع شدند ، برخی گفتند که بازگشت مرغ های برفی دیگران را به خطر می اندازد ، و برخی دیگر به راحتی حسادت خود را تخلیه می کنند (کودکان بزرگسال آیلین و لئو به آنها هشدار دادند که صحبت نکنند با مک لین آنها را در معرض سو abuse استفاده قرار خواهد داد. ما توافق کردیم که از نام خانوادگی آنها استفاده نکنیم.) آیلین می گوید: “مردم نسبت به مرغ برفی بسیار منفی هستند.” ما هیچ قانونی را نقض نکرده ایم. ما آزاد بودیم که کشور را ترک کنیم و برگردیم. “

آنها در اواسط ماه اکتبر وارد شدند ، درست زمانی که موج دوم در آریزونا آغاز شده بود و از بدترین بیماری همه گیر در جامعه 55 ساله خود که صاحب خانه دوم هستند ، ظهور کردند. آنها در رستوران ها غذا نمی خورند – حتی در پاسیوها. آنها ماسک می زنند و هر بار فقط یک همسر را برای ملاقات دعوت می کنند. این به رغم محدودیت های نسبتاً ملایم در منطقه آنها است: “همه چیز در اینجا باز است. شما می توانید هر کاری انجام دهید – اما ما تصمیم می گیریم که این کار را نکنیم.” ما تصمیم گرفتیم که به قوانینی که در تمام تابستان در کانادا زندگی می کردیم پایبند باشیم. “

بخوانید: درک روسی ، بنیانگذار Moderna ، واکسن Pfizer دریافت کرده و از این بابت خوشحال است

تعداد کمی از افراد در جامعه خود آزمایش مثبت داده اند ، از جمله دوستانی که هفته ها بیمار شده اند. اما هرچه لیو و الن در مورد ابتلا به ویروس نگران باشند ، آنها پس از اوایل فوریه ، هنگامی که به پارکینگ در ورزشگاه فوتبال آریزونا کاردینالز رفتند تا دوز دوم واکسن خود را دریافت کنند ، بدون اینکه نیازی به خارج شدن از ماشین خود داشته باشند ، از بین رفتند . لیو می گوید: “احساس آزادی کردم.”

آیلین از تقاضای جدید اوتاوا مبنی بر اینکه مسافران کانادایی که از طریق هواپیما وارد می شوند چندین شب را در هتل می مانند منتظر نتیجه آزمایش COVID هستند ، ناراحت است و آن را “مجبور کردن مردم به زندان” توصیف می کند ، اما این قانون تاثیری در آنها نخواهد داشت ، زیرا آنها به خانه می رانند. آنها فقط باید امنیت مرزی کانادا را با نتیجه آزمایش منفی COVID اخیر فراهم کنند ، یک آزمایش مرزی دیگر انجام دهند و سپس به مدت دو هفته در خانه خودزنی کنند. لیو می گوید که آنها از رعایت آن خوشحال هستند.

در کل ، آنها هیچ پشیمانی ندارند – به جز اضطراب خود ، آیلین می گوید ، “که برخی از افراد به خانه ما را با یک برس بد رنگ می کنند.”

این نمایه در آوریل 2021 از شماره مک لینما مجله خود را برای گزارش ویژه 22000 کلمه ای ، “سال اول: داستان ناگفته اپیدمی کانادا” ارسال کردیم. این داستان کامل را بخوانید ، و ببینید چرا ما این کار را انجام دادیم.